God kvälls, innan jag ska bege mig in i duschen och färga bort min dystra utväxt så har jag kikat runt lite på inspirations bilder för tatueringar. Jag har tänk och jag har bestämt mig för att tatuera in en svala, ett kors och en mening (som står för just mig). Min svala och mitt kors ska stå för min mormor som gick bort förra sommaren och meningen ska bara vara någon cool, party mening (alltså inte som bilden nedan) som ger mina dystra dagar liv. Här har ni i alla fall dom mest inpirationsrika tatueringsbilderna jag hittade för just mina future tattoos! See you guys imorgon, nu ska jag fräscha upp mig.. har kännt mig så risig idag! Pussss

1 kommentarer

Anonym

04 Mar 2012 17:55

Nej, gör inte det! Det är brännmärken för livet och nästan alla jag känner har ångrat sig efter några år.

Kommentera

Publiceras ej