Goddagens. Det är ingen kul nyhet jag kommer med nu förutom att vi äntligen börjat fixa iordning lägenheten. Är ni snälla så kanske ni får resultat bilder sedan! Jag har bara känt länge nu att det händer alldeles för mycket i mitt liv för att jag ska hinna blogga. Jag har plugg var dag, en massa nationellaprov och måste fixa med lägenheten, jag finner alltså ingen tid. Så jag känner bara att jag tar en liten BLOGGPAUS tills sommarlovet! Vad händer ändå för intressant tills dess då? Ni vill nog inte sitta och deppa framför mina gråa inlägg ändå. Har ni tur så kommer det säkert upp ett och annat blogginlägg lite då och då med lite tips på mode och skönhet. Såå, ville bara säga att jag älskar er och att vi ses förmodligen till sommaren!


Fick bli en bild på någon jag inspireras mycket av, älskade Michaela Forni. Här har ni hennes blogg forni.devote.se

2 kommentarer

Lina S

24 Apr 2012 16:00

Ha de så bra under din paus!

M A G D A ♥ HTTP://IMAGDA.BLOGG.SE

28 Apr 2012 23:48

vilken klänning är finast? behöver verkligen hjälp att välja, beslutsångest! http://imagda.blogg.se/2012/april/vilken-ska-bli-min.html#comment :)

Kommentera

Publiceras ej